Alla inlägg den 15 september 2010

Av Mikaela - 15 september 2010 21:42

Idag har jag,Anna och lilla hjärtat Isa vart i Skara hela eftermiddagen!


Thomas var på jobbintervju vid 14-tiden,och jag hämtade Isa på dagis.

När vi kom hem från dagis fick Isa lite mat och satt och tittade på Fåret Shaun.

Sen kom Thomas hem och vi satte i bilbarnstolen i Annas bli så vi kunde åka iväg.


Vi var först på den bästa loppmarknaden får man väl ändå kalla det.

Isadora sprang omkring och busade och lekte med leksakerna,körde en liten plastkundvagn i en himla fart fram och tillbaka i lokalen.

Innan vi betalade så köpte jag en dricka till Isa och damen i kassan frågade vad Isadora hette,hur gammal hon var och om jag var hennes mamma *Haha*

Hon blev väldigt förtjust i Isadora och hennes fina namn.


Iaf så köpte jag två fina glasljusstakar för värmeljus,en lila söt liten vas,en chockrosa reflexväst till Isadora och 4 barnfilmer.

Pettson o Findus,Pongo,Lilla Djungelboken & Nalle Puh.

Tyckte att det var väldigt billigt,4 filmer för 10 kronor =)

Allt som allt handlade jag för 45 kronor.


Sen åkte vi till Skara centrum och gick in på Skara Second Hand.

Det var en riktig besvikelse,allting var jättedyrt och det fanns inte nått att ha.

Tänkte att jag skulle ha köpt en liten barnpall som Isadora kan står på när hon borstar tänderna,men jag hittade bara en och den var blå och grön och kostade 35 kronor(?) Sen gick vi vidare till en annan affär med kläder men det fanns inget kul där heller,men Isa tyckte det var kul att springa omkring och busa på nedervåningen.


När vi skulle åka hem så kände både jag och Anna att vi var vrålhungriga så vi gick och käkade pizza.Jag och Isa delade på en Vesuvio.Hon blev lite busig på slutet,men så fort pizzabagaren närmade sig henne så blev hon snäll och satt som ett ljus.Hon vinkade så fint till alla också.

Det var riktigt god pizza faktiskt.

Sen köpte vi kaffe på ett kafé och sen åkte vi hem.


Väl hemma blev det mer kaffedrickande och så tittade vi på Idol,Isa fick lägga sig lite senare,men vid 21-tiden var det dax att sova om hon ska orka upp till dagis imorn.



Har haft en himla mysig dag med mina favoriter.


Tack för den här dagen Anna <3<3



Älskar dig och Isadora 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards