Alla inlägg den 2 september 2010

Av Mikaela - 2 september 2010 18:51

Idag har det också vart fullt fart.

Vaknade och var verkligen dötrött,drack kaffe och tog den obligatoriska morgonciggen.

Sen vid strax innan 12.00 så gick jag och Anna till leksaksaffären och tittade på grejer till Isadora.Köpte ett stort kit med modellera,kritor,målarfärg,formar m.m

129:-


Jag var även inne en snabbis på Yrvädret där jag köpte ett Barbapappa-målarförkläde till Isadora,och så fick man ta en lott och så om ens nr blev draget ikväll så kunde man vinna ett presentkort på 1000 kronor där,det hade ju inte suttit fel =)

149:- kostade den


Sen gick vi iaf in på HemCompaniet och där hittade jag mer målarfärg,penslar och svampduttar och ett jättesött staffli,med ena sidan witheboard och ena sidan griffeltavla med  bokstavs-magneter till.Tänkte att man kan sätta upp papper så att Isadora kan rita där.

159 :-

För allt på HemCompaniet =)


Sen fick Thomas komma med bilen för jag klarade inte av att bära hem allt,plus att jag skulle iväg och hämta Isa på dagis.

Så då kilade jag iväg dit och sen ringde Anna när vi var vid Allé och så tog vi en fika med Hampus & Anneli =)


Klockan var nästan 15.00 när vi hade fikat klart och jag tänkte att jag skulle hinna med ett besök på Arbetsförmedlingen så att det blir klart.

Då var Anna snäll och tog Isa med sig under tiden,inte lätt att ha en unge med sig som inte vill sitta still.


Det gick jättesnabbt på Arbetsförmedlingen och det här kommer nog att bli bra,

kan väl knappast bli värre.

Sen gick jag hem till Anna och väntade på henne och Isa,

dom hade vart på leksaksaffären och köpt såpbubblor och Isa tyckte att det var jättekul.Och så drack vi lite kaffe och lekte med vovvarna och åt frukt.


Sen var det dax att komma hem.

Skulle käka lite snabbt och satte mig vid Blocket en sväng och hittade en riktigt fin divansoffa =) =) =) Så nu är det klart =)=)=)=) 
Ska hämta den på Måndag,kommer att bli skitbra. =)=)=)=)


Nu ska jag vika en massa tvätt och packa kläder och grejer inför imorn då jag,Thomas,Isadora och Thomas mamma ska åka till Uppsala.

Jag orkar egentligen inte åka med men men,

det kommer väl bli kul


=)





Ciao ciao =) 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards