Alla inlägg den 25 september 2010

Av Mikaela - 25 september 2010 18:14

Kom precis hem ifrån Ica jag och lilla Isadora!

Köpte lite godis och chips till ikväll (det är egentligen till mig och Thomas)


Allting gick jättebra på Ica......tills vi kom fram till kassan.Isadora hade fått hålla godispåsen,och tagit en godis.Jag tänkte att smidigast är att dom väger in godiset först så att hon kan få tillbaka det.Behöver jag säga att Isa höll STENHÅRT i godispåsen och ville inte släppa den.När jag väl fick loss den ur hennes händer vrålade hon det värsta hon kunde så hela Ica blev knäpptyst.

Snabbt fick hon tillbaka den och alla var nöjda och glad,eller nått.


Nej nej jag är inte alls en curling-förälder....tssss :P

Det är inte lätt när hon är så viljestark vill jag lova.Men sen har ju jag skämt bort henne från dag 1,så då vet hon att hon kan testa alla mina gränser.Underbart det där ;)


Ja,Isadora måste ju verkligen vara helnöjd nu.Hon har kladdat Piggelin-glass över våran tv-boxen,så bye bye tv,välkommen 500 avsnitt Mumintrollet.Mammas godispåse i handen och hela kvällen fylld med tre och samma avsnitt Mumin,om hon inte vill ändra DVD-skiva såklart.


Blev varken inredningsparty eller färdigmålat i syrrans rum.

Jag blev så jävla irriterad på Gabriella förut.Jag är jävligt trött på att folk kör med mig hela tiden.Jag har fixat så jävla mycket inför att göra om hennes rum,färg och utrustning för flera hundrakronor.Det enda man får tillbaka är gnäll,en jävla taskigt humör och ingen som helst uppskattning.Då kan det fan med va,för då är jag ju helt överskattad tydligen.


Jag vet varför jag blev så jävla arg,dels är det ju givetvis min totala brist på sömn som har varit sammanlagt 9 timmar dom senaste 2,5 dagarna plus att jag har börjat med P-plåster,som det ju så fint inte skulle vara så mycket hormoner i,bull shit! Men men


Nu ska jag hålla godis-råttan sällskap sen kommer väl Thomas hem snart och då blir det väl mys med film och thai-mat,så jävla gött 

Av Mikaela - 25 september 2010 14:18

Måla syrrans rum


Inrednings-party



Så,vad gör man istället?




Tråk-dag!

Av Mikaela - 25 september 2010 10:31

God förmiddag!


Har vart vaken sen 7 i morse,är så jävla trött.

Sen att man sover på världens tunnaste madrass gör ju inte saken bättre.


Idag blir det väl att måla klart Gabbis rum,kommer ta lite tid,men bara det blir klart.Annars får det stå halvmålat till nästa helg,och det är ju inte så kul.


Ikväll ska jag och mamma på inrednings-party,så jäkla kul =) Hoppas att det finns massor med snygga saker,eller ja egentligen inte,måste hålla i pengarna.


Thomas kommer väl och hämtar Isadora vid 4-tiden,ska bli skönt med lite egentid.=)


Nej,om man skulle ta och hälla i sig tio liter kaffe nu så att man orkar hålla igång hela dagen =)


Kram!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards