Alla inlägg den 27 september 2010

Av Mikaela - 27 september 2010 21:29

Okey jag brukar tycka att det var bättre förr Men när det kommer till en fel filmer så är det nog bättre nu Som nu tex tittar jag på en gammal Beck-film Alltså den riktigt gamla med Gösta Ekman och Rolf Lassgård Haha så dåligt skådespel Även om jag tycker att Lassgård brukar spela bra Men Gundvall Larsson för mig kommer alltid att vara Mikael Persbrandt Hans klockrena kommentarer är ju nästa enbart anledningen till att man Älskar Beck-filmerna Ska nog se den sista av filmerna nu för nu har jag städat klart för idag

Av Mikaela - 27 september 2010 20:06

Var ute och race:ade med nya barnvagnen förut.

Jäklar vad smidig den var,nästan FÖR lätt att styra.

Det var ungefär som att man var ute med en dockvagn med en docka i.

Jag är verkligen supernöjd med den!

Och det var jättelätt att bära.Behövde bara ta ena handen,skulle kunna ta lillfingret och lyfta hela vagnen ungefär :P 

Vi var iaf i lekparken och gungade och sen gick vi till Ica och köpte yoghurt och lite godis.






Nu när klockan är kväll så är jag som vanligt jättepigg.Har börjat städa och fixa nu.Vet inte om jag ska fortsätta att städa eller inte.Det känns som att det inte finns så mycket annat att göra.Inte ens tv:n lockar.

Thomas hade köpt en ny snygg och smidig DVD-spelare och en ny box.Eftersom vårat lilla Yrväder Isadora har förstört både DVD & Boxen,det blir till att skriva upp i "Den svarta anteckningsboken" ^^



Jag gillar inte att vara så här rastlös!

Av Mikaela - 27 september 2010 14:41

Jippie snart är det dax att hämta Isadoras nya barnvagn Thomas är på väg hem ifrån Skövde han hade tydligen två överraskningar Hihi jag älskar överraskningar men har så svårt att inte förvänta mig en massa saker Vi får väl se vad det är för nått helt enkelt hihi Pussar

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards